Γιατί ‘σκοτώνουμε’ αργά και μεθοδικά τα ‘ηλεκτρικά’ buggy ;

Προκαλεί έκπληξη μετά από τόσα χρόνια παρουσίας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, η απουσία της κατηγορίας ηλεκτρικών 1/10 buggy off-road από το καλεντάρι της ΕΛΜΕ.

Φαίνεται ότι όλη αυτή η συζήτηση περί μιας ‘οικονομικής’ και ‘τίμιας’ κατηγορίας για τους αγωνιζόμενους είναι μόνο για το θεαθήναι αφού εν τοις πράγμασι η κατηγορία όχι μόνο τελεί υπό καθεστώς αδιαφορίας αλλά ίσως και από διωγμό από ορισμένους ‘κύκλους’…

Η ΕΛΜΕ, εάν και όφειλε, δεν έκανε γνωστή ουδεμία σχετική ανακοίνωση ούτε ως προς ένα ‘κάλεσμα’ των αγωνιζομένων με ηλεκτρικά buggy για να συζητηθεί  το θέμα ούτε προέβη σε κάποια ανακοίνωση ώστε να ενημερώνει ότι δεν θα γίνει για το 2019 Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κατηγορίας 1/10 2WD, 4WD, SC και συναφώς ούτε να εξηγεί τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Αυτό, ίσως έμμεσα δείχνει και το ενδιαφέρον των εμπλεκομένων για την εν λόγω κατηγορία…(;)

            Ηθικά εκτεθειμένοι σχεδόν όλοι μας, διαπιστώνουμε περισπούδαστα ότι κατά τα λοιπά θα πρέπει να διαδώσουμε όσο μπορούμε τον μοντελισμό και ιδιαίτερα ανάμεσα στα νέα παιδιά. Δεδομένης της δημοφιλίας της κατηγορίας των ηλεκτρικών 1/10 off-road buggy τόσο στην Ευρώπη όσο και πέραν του Ατλαντικού σε πολύ μικρές ηλικίες οδηγών – μην ξεχνάμε ‘ευρωπαϊκούς και ‘παγκόσμιους’ τίτλους από 14χρονα και 15χρονα παιδιά – είναι άδικο και ανεξήγητο γιατί να υπάρχει αυτή η υποκριτική συμπεριφορά όλων μας απέναντι σε αυτή την κατηγορία R/C.

            Επίσης, μια τέτοια μεθόδευση αποκλεισμού (είχαν αρχίσει ήδη οι ‘κύκλοι’ από πέρσι) και μάλιστα αναίτιου, από το αγωνιστικό καλεντάρι του 2019, είναι άδικο και για τους αγωνιζόμενους που μπήκαν στην βάσανο να αγοράσουν και εν ολίγοις να επενδύσουν σε ένα εξοπλισμό 1000, 1500 ίσως και 2000 ευρώ για τις δύο κατηγορίες και αυτή την στιγμή να τελούν υπό ‘αργία’ απαξιώνοντας τον εξοπλισμό τους και το βασικότερο, να στερούνται να κάνουν υπό την σκέπη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αυτό που αγαπούν.

            Αντ’ αυτού, επελέγησαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2019 άλλες κατηγορίες όπως του 1/5 gas και του 1/8 GT Nitro για τις οποίες είτε  δεν υπήρχαν ιδιωτικά πρωταθλήματα οργανωμένα από τις ελληνικές πίστες τα τελευταία χρόνια είτε δεν συμπεριλαμβάνονταν μέχρι το 2018 στο Π.Π (1/8 GT nitro). Ενώ αντίθετα, για την κατηγορία των 1/10 ηλεκτρικών, τα οποία περιλαμβάνονταν στο Πανελλήνιο από το 2012, υπάρχουν δύο πίστες (δυστυχώς μόνο στην Αττική) όπου στην μια γίνεται ιδιωτικό πρωτάθλημα 1/10 2WD και 4WD υπό την αιγίδα διεθνούς ιδιωτικού πρωταθλήματος και στην άλλη -καίτοι πολύ νεότερη εν λειτουργία – υφίσταται ιδιωτικό πρωτάθλημα 1/8 ηλεκτρικού buggy.

            Επειδή, η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι αυτή που σπέρνει τον σπόρο της προόδου, η μόνη λύση που θα βλέπαμε θα ήταν οι δύο πίστες να ενδυναμώσουν όσο μπορούν περισσότερο τα ιδιωτικά τους πρωταθλήματα μετά από κοινές συναινέσεις και αμοιβαίες υποχωρήσεις (για παράδειγμα ένα κοινό καλεντάρι δεν θα ήταν άσχημο) αφήνοντας πίσω – τόσο για το επιχειρηματικό τους καλό αλλά και προς όφελος των αγωνιζομένων – τα διάφορα hobby shops ‘πορτ-παγκάζ’, τους διάφορους ‘κύκλους’ που (νομίζουν ότι) ανεβάζουν και κατεβάζουν πρωταθλητές αλλά κυρίως τους διάφορους Iznogoud που θέλουν να γίνουν χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη.   

            Να μην αυταπατώμεθα. Όσα ιδιωτικά/τοπικά πρωταθλήματα έχει κατακτήσει ένας οδηγός, κανένα δεν του δίνει την αίγλη και την καταξίωση όσο ένα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Αυτά προς γνώση της Λέσχης και ‘συμμόρφωσης’ των διαφόρων ‘συνιστωσών’ (χαριτωμένο) στο χώρο του αγωνιστικού μοντελισμού!

Θάνος Δ. Ιωαννίδης

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.